• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57966
+
-

حضور ۲ تکواندوکار قمی  در اردوی تیم ملی نوجوانان

رئیس هیأت تکواندوی استان قم از حضور ۲ تکواندوکار قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد. «محمد جمشیدی» در گفت‌وگو با مهر افزود: تکواندو قم در راه پیشرفت گام برمی‌دارد و ورزشکاران تکواندو قم امسال در میادین مختلف کشوری در 2 بخش مردان و زنان حضور پیدا می‌کنند و پس از چند سال سرمایه‌گذاری در تکواندو قم با حفظ این روند، به دنبال نتیجه نیز هستیم.

وی افزود: در همین زمینه تکواندوکار قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند، به طوری که کامران و کیوان کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند و امیدواریم بتوانند در این اردو توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم گفت: تکواندوی قم در بخش فرهنگی نیز فعال است، به طوری که به همت کمیته‌ فرهنگی و به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قران و مسابقات ترتیل‌خوانی قرآن کریم ویژه تکواندوکاران قم به میزبانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه‌(س) برگزار شد. 

جمشیدی با اشاره به گسترش تعداد باشگاه‌های تکواندو در قم بیان کرد: تعداد تکواندوکاران در رده‌های سنی مختلف در قم رو به افزایش است و بر همین اساس تعداد باشگاه‌های فعال و مربیان قمی نیز افزایش پیدا کرده است، اما در موقعیتی قرار داریم که ظرفیت افزایش باشگاه‌های تکواندو کماکان در قم وجود دارد.

وی عنوان کرد: در ماه‌های اخیر در مسابقات رده‌های سنی پایه به عناوین قابل توجهی رسیده‌ایم که از جمله آن می‌توان به مدال‌آوری تکواندو قم در مسابقات آزاد کیش و مسابقات آزاد نوجوانان کشور اشاره کرد و در بخش بانوان نیز دختران قمی در مسابقات آزاد نوجوانان کشور عملکردی بی‌سابقه داشتند، گرچه با مدال همراه نشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید